Tüm Zamanların En Dalga Spor Haberleri Sitesi Açıldı

Spor haberlerini kendine özgü üslubu ile ziyaretçilerine sunan haber sitesi büyük ilgi gördü. Sitenin kurucuları "fark yaratacağız", "en dalga haberler bizde" yorumunu yaptı.
Ben de Kral-FF olarak bu haber sitesini ilginç buldum ve sizinle paylaşmak istedim. Sitenin üslübunu çok beğendim bu nedenle sizlerin de beğeneceğinizi düşünüyorum.
Dalga Spor ilk bakışta normal bir spor haber sitesi gibi görülüyor. Ancak bir tane haber okuyunca sitenin dalgası anlaşılıyor.
Dalgaspor deyince hemen aklınıza yalan haberler gelmesin. Sitenin içeriği, sitede yayınlanan tüm haberler gerçek ve özgün haberlerden oluşuyor. Ancak olay dalga olunca gülmemek eldemi. Haberleri oku oku gül abi...
Puan durumlarını, an ve an dalgaspor.com da ama nasıl bunda bile dalga var abi.
Benim en çok hoşuma giden neydi biliyor musunuz. Bilemezsiniz çünkü söylemedim. Dalga bir tane yazar var, tam matrak, adam bir maç özeti anlatıyor sanırsın bırak dünya savaşını gezegenler arası savaş çıkmış. UFO'lar dünyayı bombardımana tutmuş.
Şifresiz maç yayınları da var mı diye merak ettim. Siteyi bir inceledim. Dijitürk'ün tüm maç yayınları diyor. Ulan dedim korsan iş yapmasanız olmayacak. Tıkladım abi meğerse Dijitürk'ün MAÇ yayınlarının haberi imiş.
Ne diyeyim anlatmakla olmaz bu site yaşanır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Windows Shell Komutları (Tüm Komutlar)

KYK WiFi Maksimum Giriş Sorunu Ve Çözümü

Siber Güvenlik Önlemleri (Ayrıntılı Anlatım)